fbpx

Verzenden en retouren

Verzending & bezorging

Plaats je een bestelling in de online shop van Fleur Shériff dan betaal je € 4,95 verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland (bestellingen van meer dan € 49 euro worden gratis verzonden).  Fleur betaalt de verzendkosten en zorgt ervoor dat jouw nieuwe Tas wordt bezorgd door PostNL of DHL. Hóe snel? 

Wij doen ons best om onze bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Onze verwachtte levertijd is dan ook binnen 1-2 werkdagen. Pakketten worden geleverd van maandag tot zaterdag. Als u in het weekend een bestelling plaatst, kan het een dag langer duren voordat u deze ontvangt.

Volg je bestelling
Zodra je pakket klaar is voor verzending, ontvang je een verzendbevestiging via e-mail. Daarin staat informatie waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Retourneren

Het kan natuurlijk gebeuren dat de tas niet bevalt of dat je deze wilt ruilen. Je kunt het artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Het artikel moet onbeschadigd en in de originele verpakking worden teruggestuurd. De bestelling wordt gratis geleverd, de retourkosten zijn voor je eigen rekening. Je ontvangt binnen 14 dagen het geld terug op je rekening.

Retour stappen

Je kunt je artikel retour sturen in drie stappen:

  1. Stuur een mail naar info@fleursheriff.nl met je ordernummer en de reden waarom je het product wil retourneren. Wij sturen je binnen een dag bevestiging en het adres waar je het naar toe kunt sturen.
  2. Doe een briefje met je ordernummer bij je bestelling. Doe het product in de originele verpakking. Plak het pakketje goed dicht.
  3. Verstuur het pakketje naar het adres van FLEUR SHÉRIFF. Wij raden je aan om het met een Track & Trace code te versturen.

 

Nadat we je pakket hebben ontvangen

Binnen vijf werkdagen nadat wij je retour hebben ontvangen, brengen wij je hiervan op de hoogte via e-mail. Het artikel wordt beoordeeld of het nog in goede staat verkeert en compleet is. Is dit het geval, dan gaan we over in het afhandelen van het retour. 

Is het artikel gedragen en hierdoor beschadigd, dan zullen wij je hiervoor kosten in rekening brengen. Deze kosten zijn gelijk aan de verkoopprijs van het artikel dat je hebt betaald, of aan de hoogte van de kosten die wij moeten maken voor het laten repareren van het artikel. in dit geval nemen wij eerst contact met je op, voordat we je retour afhandelen. 

Is het product defect of beschadigd, dan zullen we inschatten of dit onder garantie valt of niet. mocht een defect onder garantie gerepareerd kunnen worden, dan zijn hier hier voor jou geen kosten aan verbonden. valt het defect niet onder garantie, dan nemen we contact met je op over de afhandeling.

Afhandeling van je retour 

Vanaf het moment dat je hebt aangegeven de aankoop te willen herroepen, zullen wij zo snel mogelijk en altijd binnen een periode van maximaal 14 dagen het aankoopbedrag aan je terug betalen. De terugbetaling doen we via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald.

Verkeren de producten niet in nieuwe staat, met als gevolg dat we deze niet direct opnieuw ter verkoop aan kunnen bieden in de Fleur Shériff online shop, dan nemen we contact met op over de afhandeling. In dit geval is het mogelijk dat er kosten in rekening worden gebracht, zoals eerder beschreven.

Geen producten in je winkelmand.